четверг, 11 февраля 2016 г.

Портфолио




Прізвище, ім'я, по-батькові: Кумова Тетяна Іванівна

Дата народження: 24 квітня 1970 року
Посада: вчитель початкових класів
Педагогічний стаж: 20 років
Категорія: вища атестаційна
Нагороди: Почесна грамота Запорізької облдержадміністрації Адреса досвіду : ЗОШ №4 м. Токмак
Тема досвіду : «Впровадження здоров'я збережувальних технологій у навчально-виховний процес початкової школи»
Що спонукало до вибору цієї теми : До вибору поданої теми спонукали дані науковців про значне погіршення стану здоров'я сучасних дітей. А хвора чи ослаблена дитина не в змозі продуктивно засвоювати навчальний матеріал, обсяг якого постійно зростає. Тому завдання школи — зберегти, зміцнити здоров’я учнів, сформувати у них відповідальне ставлення до власного здоров’я. Практика показала, що процес формування такого свідомого ставлення потребує обов’язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів із практичною діяльністю учнів, що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров’язберігаючими вміннями і навичками.

Використані методи та прийоми:
·        профілактично - захисні ( особиста гігієна та гігієна навчання),
·        компенсаторно-нейтралізуючі ( фізхвилинки, різного виду гімнастики, самомасаж, психогімнастика )
·        стимулюючі (елементи загартування, фізичні навантаження, прийоми психотерапії та фітотерапії)
Де висвітлювався досвід: виступ на методоб’єднанні вчителів міста «Здоров’язбережувальні технології на уроках та в позаурочний час в початкових класах», відкриті уроки з основ здоров’я, громадянської освіти; курсова робота «Здоров’язбережувальні технології на уроках фізичної культури»
Результативність : Покращення чотирьох складових здоров’я: фізичного, психічного, соціального та духовного, що в свою чергу , приводить до більш гармонійного розвитку дитини. Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий